안녕하세요.
태민 (TAEMIN) 팬클럽 담당자입니다.
팬레터 및 서포트 관련 안내드립니다.
[팬레터 및 선물]
· 주소
(06099) 서울특별시 강남구 선릉로 127길 9 (논현동, 율림빌딩) 1F, BPM Ent, 아티스트 명
· 유의사항
- 착불 배송 등 비용이 발생하는 모든 경우에 반송 처리됩니다.
- 주소에 회사 명과 아티스트 명을 정확히 기입해 주시기 바랍니다.
- 변질의 우려가 있는 음식물은 배송 불가합니다. (슈가케이크 포함)
- 퀵 서비스를 통해 발송하시는 팬레터 및 선물은 반송 처리되며, 반송이 불가할 시 부득이하게 폐기 처리됩니다.
- 회사 및 아티스트 숙소 직접 방문은 불가합니다.
- 팬레터 및 선물 배송 관련 문의는 받지 않습니다.
* 모든 전자기기(핸드폰, 스마트워치, 태블릿PC 등)의 경우 팬클럽 담당자를 통한 서포트 신청 및 사전 조율은 필수입니다.
[서포트 신청 방법]
· 서포트 가능 스케줄
방송, 콘서트, 기념일(생일, 데뷔일 등)의 공식적인 스케줄
· 메일 주소
[email protected]
· 메일 제목
[서포트] [아티스트 명 / 서포트 전달 희망일(YY.MM.DD) / 대표자명 or 단체명]
ex. [서포트] [태민 / 24.07.18 / BPM]
· 메일 내용
1. 대표자명 or 단체명 :
2. 대표자 연락처 :
3. 서포트 품목 및 수량 :
- 음식 (메뉴, 수량 등 정확하게 작성)
- 선물 (물품 이름, 수량 등 정확하게 작성)
4. 물품 전달 방법 :
- 직접 전달 시 전달 인원 작성
5. 물품 전달 일자 : (YY.MM.DD)
- 서포트 스케줄 명과 함께 작성
· 서포트 진행 시 유의사항
- 공식 스케줄 오픈 이후 서포트 신청 순서대로 답변 예정입니다. (스케줄 오픈 이전에 신청하시는 서포트는 무효 처리 예정입니다.)
- 서포트 메일 양식에 맞지 않게 작성한 경우 답변을 드리지 않으며 서포트 신청 순서에서 제외됩니다.
- 서포트 메일 내용에 기재되지 않은 품목은 전달 불가합니다.
- 서포트 품목 변경 시 메일로 추가 문의해 주시기 바랍니다.
- 서포트 품목이 중복일 경우 먼저 신청하신 분의 서포트만 진행 가능합니다. (도시락 서포트 포함)
- 서포트는 서포트 가능 스케줄을 기준으로 1달 전부터 가능합니다.
- 서포트는 서포트 가능 스케줄을 기준으로 1주일 이내에 신청하실 경우 진행이 불가할 수 있습니다.
- 스케줄 상황 또는 일정 변경으로 인해 신청 완료된 서포트 진행이 취소될 수도 있습니다.
- 공휴일 및 주말은 서포트 메일 답변이 불가합니다.
· 서포트 전달 시 유의사항
- 팬클럽 담당자를 통한 서포트 인증은 불가합니다.
- 사전에 팬클럽 담당자와 협의가 완료된 서포트만 전달 가능합니다.
- 아티스트에게 직접 팬레터 및 선물 전달은 불가합니다.
- 서포트 직접 전달 시 최소한의 인원으로 진행 부탁드립니다.
- 택배 및 우편으로 배송 가능한 물품은 서포트가 아닌 일반 우편으로 발송 부탁드립니다.
- 스케줄 당일을 제외한 공휴일 및 주말은 서포트 전달이 불가합니다.
항상 태민 (TAEMIN)을 사랑해 주시는 팬 여러분께 감사드립니다.
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Hello,
This is the representative of the 태민 (TAEMIN) fan club.
Here are some information regarding fan letters and support.
[Fan Letters and Gifts]
· Address
(06099) 1F, BPM Ent, Artist Name
9 Seolleung-ro 127-gil, Gangnam-gu, Seoul (Nonhyeon-dong, Yullim Building)
· Please note:
- All shipment incurring costs such as cash on delivery will be returned.
- Please ensure to accurately include the company name and artist's name in the address.
- Food items that may spoil during delivery cannot be shipped (including sugar cake).
- Fan letters and gifts sent via quick service (messenger service) will be returned, and if return is not possible, they will be inevitably disposed of.
- Visits to the company or artist's residence are not permitted.
- We do not accept inquiries regarding fan letters and gift delivery.
* For all electronic devices (mobile phones, smartwatches, tablet PCs, etc.), support requests and prior arrangements through the fan club representative are mandatory.
[How to Request Support]
· Supported events and occasions are as follows:
Broadcasts, concerts, and official schedules for special occasions (birthday, debut anniversary, etc.)
· Email Address
[email protected]
· Email Subject
[Support] [Artist Name / Desired Date of Support Delivery (YY.MM.DD) / Representative Name or Group Name]
ex. [Support] [TAEMIN / 24.07.18 / BPM]
· Email Content
1. Representative Name or Group Name :
2. Contact of the Representative :
3. Support Item and Quantities :
- Food (Specify menu, quantity, etc.)
- Gifts (Specify item name, quantity, etc.)
4. Method of Item Delivery :
- Specify number of individuals for direct delivery
5. Date of Item Delivery : (YY.MM.DD)
- Specify along with the name of the supported schedule
· During the support process, please note the following:
- Replies will be provided in the order of support requests received after the official schedule opens. (Support requests made before the schedule opens will be invalidated.)
- If the support email is not filled out according to the specified format, we will not respond, and your request will be excluded from the queue.
- Items not listed in the support email cannot be delivered.
- If you need to change the support items, please inquire via email.
- In the case of duplicate support item requests, priority will be given to the first applicant. including lunchbox support)
- Support can be made starting one month before the support eligible schedule.
- If a support request is made within one week of the support eligible schedule, it may not be possible to proceed.
- Support requests may be canceled due to changes in schedules or circumstances.
- Responses for emails regarding support are not available on holidays and weekends.
· When delivering support, please note the following
- Support authentication via the fan club representative is not possible.
- Only support arrangements that have been pre-discussed and agreed upon with the fan club representative are eligible for delivery.
- Direct delivery of fan letters and gifts to the artist is not permitted.
- When delivering support items directly, please proceed with the minimum number of individuals.
- For items that can be shipped via courier or postal service, please send them through regular mail, not as support.
- Support delivery is not available on holidays and weekends, excluding the day of the schedule.
Thank you to all the fans who continuously love and support 태민 (TAEMIN).