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BPMent運営者
2024.03.29 06:00 ∙ 照会 29,519
태민 (TAEMIN) 팬레터 및 서포트 안내
안녕하세요. 태민 (TAEMIN) 팬클럽 담당자입니다. 팬레터 서포트 관련 안내드립니다. [팬레터 선물] · 주소 (06099) 서울특별시 강남구 선릉로 127길 9 (논현동, 율림빌딩) 1F, BPM Ent, 아티스트 · 유의사항 - 착불 배송 비용이 발생하는 모든 경우에 반송 처리됩니다. - 주소에 회사 명과 아티스트 명을 정확히 기입해 주시기 바랍니다. - 변질의 우려가 있는 음식물은 배송 불가합니다. (슈가케이크 포함) -  서비스를 통해 발송하시는 팬레터 선물은 반송 처리되며, 반송이 불가할 부득이하게 폐기 처리됩니다. - 회사 아티스트 숙소 직접 방문은 불가합니다. - 팬레터 선물 배송 관련 문의는 받지 않습니다. * 모든 전자기기(핸드폰, 스마트워치, 태블릿PC 등)의 경우 팬클럽 담당자를 통한 서포트 신청 사전 조율은 필수입니다. [서포트 신청 방법] · 서포트 가능 스케줄 방송, 콘서트, 기념일(생일, 데뷔일 등)의 공식적인 스케줄 · 메일 주소 [email protected] · 메일 제목 [서포트] [아티스트 / 서포트 전달 희망일(YY.MM.DD) / 대표자명 or 단체명] ex. [서포트] [태민 / 24.07.18 / BPM] · 메일 내용 1. 대표자명 or 단체명 : 2. 대표자 연락처 :  3. 서포트 품목 수량 :   - 음식 (메뉴, 수량 정확하게 작성)  - 선물 (물품 이름, 수량 정확하게 작성) 4. 물품 전달 방법 :   - 직접 전달 전달 인원 작성 5. 물품 전달 일자 : (YY.MM.DD)   - 서포트 스케줄 명과 함께 작성 · 서포트 진행 유의사항 - 공식 스케줄 오픈 이후 서포트 신청 순서대로 답변 예정입니다. (스케줄 오픈 이전에 신청하시는 서포트는 무효 처리 예정입니다.) - 서포트 메일 양식에 맞지 않게 작성한 경우 답변을 드리지 않으며 서포트 신청 순서에서 제외됩니다. - 서포트 메일 내용에 기재되지 않은 품목은 전달 불가합니다. - 서포트 품목 변경 메일로 추가 문의해 주시기 바랍니다. - 서포트 품목이 중복일 경우 먼저 신청하신 분의 서포트만 진행 가능합니다. (도시락 서포트 포함) - 서포트는 서포트 가능 스케줄을 기준으로 1달 전부터 가능합니다. - 서포트는 서포트 가능 스케줄을 기준으로 1주일 이내에 신청하실 경우 진행이 불가할 있습니다. - 스케줄 상황 또는 일정 변경으로 인해 신청 완료된 서포트 진행이 취소될 수도 있습니다. - 공휴일 주말은 서포트 메일 답변이 불가합니다. · 서포트 전달 유의사항 - 팬클럽 담당자를 통한 서포트 인증은 불가합니다. - 사전에 팬클럽 담당자와 협의가 완료된 서포트만 전달 가능합니다. - 아티스트에게 직접 팬레터 선물 전달은 불가합니다. - 서포트 직접 전달 최소한의 인원으로 진행 부탁드립니다. - 택배 우편으로 배송 가능한 물품은 서포트가 아닌 일반 우편으로 발송 부탁드립니다. - 스케줄 당일을 제외한 공휴일 주말은 서포트 전달이 불가합니다. 항상 태민 (TAEMIN)을 사랑해 주시는 여러분께 감사드립니다. - Hello, This is the representative of the 태민 (TAEMIN) fan club. Here are some information regarding fan letters and support. [Fan Letters and Gifts] · Address (06099) 1F, BPM Ent, Artist Name 9 Seolleung-ro 127-gil, Gangnam-gu, Seoul (Nonhyeon-dong, Yullim Building) · Please note: - All shipment incurring costs such as cash on delivery will be returned. - Please ensure to accurately include the company name and artist's name in the address. - Food items that may spoil during delivery cannot be shipped (including sugar cake). - Fan letters and gifts sent via quick service (messenger service) will be returned, and if return is not possible, they will be inevitably disposed of. - Visits to the company or artist's residence are not permitted. - We do not accept inquiries regarding fan letters and gift delivery. * For all electronic devices (mobile phones, smartwatches, tablet PCs, etc.), support requests and prior arrangements through the fan club representative are mandatory.  [How to Request Support] · Supported events and occasions are as follows:   Broadcasts, concerts, and official schedules for special occasions (birthday, debut anniversary, etc.)  · Email Address [email protected] · Email Subject [Support] [Artist Name / Desired Date of Support Delivery (YY.MM.DD) / Representative Name or Group Name] ex. [Support] [TAEMIN / 24.07.18 / BPM] · Email Content 1. Representative Name or Group Name :  2. Contact of the Representative :  3. Support Item and Quantities :   - Food (Specify menu, quantity, etc.)  - Gifts (Specify item name, quantity, etc.) 4. Method of Item Delivery :   - Specify number of individuals for direct delivery 5. Date of Item Delivery : (YY.MM.DD)     - Specify along with the name of the supported schedule · During the support process, please note the following: - Replies will be provided in the order of support requests received after the official schedule opens. (Support requests made before the schedule opens will be invalidated.)  - If the support email is not filled out according to the specified format, we will not respond, and your request will be excluded from the queue. - Items not listed in the support email cannot be delivered. - If you need to change the support items, please inquire via email. - In the case of duplicate support item requests, priority will be given to the first applicant. including lunchbox support) - Support can be made starting one month before the support eligible schedule. - If a support request is made within one week of the support eligible schedule, it may not be possible to proceed. - Support requests may be canceled due to changes in schedules or circumstances. - Responses for emails regarding support are not available on holidays and weekends. · When delivering support, please note the following - Support authentication via the fan club representative is not possible. - Only support arrangements that have been pre-discussed and agreed upon with the fan club representative are eligible for delivery.  - Direct delivery of fan letters and gifts to the artist is not permitted. - When delivering support items directly, please proceed with the minimum number of individuals. - For items that can be shipped via courier or postal service, please send them through regular mail, not as support. - Support delivery is not available on holidays and weekends, excluding the day of the schedule. Thank you to all the fans who continuously love and support 태민 (TAEMIN).
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